onsdag 5. november 2008

Særemne

Etter lang tid med tenking og mye fram og tilbake har jeg endelig funnet det endelige tema...
Jeg har egentlig et ganske tøft tema tror jeg, unge og kreft, det er trist og følsomt, og en kan lett få mange ulike følelser man ikke trodde man kunne få av å lese en bok.

Bøkene jeg skal lese er:

Idas dans- av Gunnhild Corwin
I et speil i en gåte - av Jostein Gaarder
Før jeg dør - av Jenny Downhall

Problemstillingen min er:
Hvordan beskriver de tre forfatterne det tøffe temaet unge og kreft? Hva er forskjellene, og er det noe som er spesielt annerledes i forhold til når og hvor bøkene er skrevet?


1 kommentar:

Lychee sa...

Hei:)
Jeg skal begynne på min fordypningsoppgave nå, og lurer på om hvordan du har gjort hele oppgaven? Hvordan du skriver osv? Litt vanskelig spm men.. Skal liksom skrive mange sider i hoveddelen, skjønner liksom ikke hvordan jeg skal klare det :p