onsdag 21. januar 2009

Litt av hvert :)

Da var vi klare for ett nytt semester, og nye muligheter:) Rett før forrige termin var over fikk vi igjen to karakterer, den ene var fra det litterære programmet, og det andre var vår alles kjære nynorsk tentamen...

På det litterære programmet fikk vi en gruppekarakter på 5-, egentlig ganske fornøyd med den :) Snittet i klassen var generelt ganske høyt, og fremføringene var alle varierte og underholdende =)

Og så den andre karakteren. Nynorsk skrivedag. Jeg fikk karakteren 4+, som jeg også er ganske fornøyd med=) Vi har fått lov til å "oppgradere" teksten vår, ved å endre på feil, eller skrive om og gjøre teksten bedre :) Jeg har valgt å gjøre dette, og tror også det er ganske lærerikt til neste gang jeg skal skrive en sånn tekst. Jeg tror at for at jeg skulle fått en bedre karakter måtte jeg ha vært flinkere til å skrive en bedre innledning og avslutning. Det gikk kanskje litt for fort på slutten... Jeg kunne også vært flinkere til å analysere teksten, hva var temaet egentlig? 
Jeg hadde ikke så altfor mange skrivefeil, men ved å ikke ha noen i det hele tatt ville vært mye bedre :)

Ingen kommentarer: